lördag 14 november 2009

Oj, oj, oj...

Very, very, very long time and absolutly no see! Finns många anledningar till det, både positiva och negativa ;-)

Nu är jag i alla fall tillbaka, både här på sidan och med att tillverka väskor och tygkorgar! Jag har gjort en hel massa saker de senaste veckorna men... just nu kommer jag inte att lägga ut något nytt på sidan.

Jag skall nämligen vara med på julmarknad nästa helg, 21-22 november, hos Nova Stone i Hyby! Det jag tillverkar just nu är alltså i första hand för att sälja där och jag hoppas att ni kommer och tittar på mina saker där om ni har tid och möjlighet. Utöver mina saker kommer det att finnas Nova Stones vanliga sortiment, en utställare som har saker gjorda i lappteknik, två utställare som har keramik, en som gör silversmycken och så M Li Collection med sina fina smycken. Öppettider för marknaden är 12.00 - 17.00 och för att ni skall känna er extra sugna på att komma och besöka mig där så har ni några smakprov på de nya väskorna nedan :-)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar