söndag 29 november 2009

Rapport från julmarknaden

Här kommer lite bilder från Julmarknaden hos Nova Stone i Hyby förra helgen. Jag hade en jättetrevlig helg, glada och trevliga utställarkollegor, mycket besökare (trots regn och tråkigt väder på söndagen...) och jättefint arrangerat av Liselotte, Eva, Lars och alla andra som hjälpte till! Tack alla som kom på besök och tack Nova Stone för att jag fick chansen att vara med :-)





Här kommer kontaktinfo till alla utställarna:

Madeleine Christoffersson Silverdesign, magda.c@telia.com
Garn och handarbete, 0705 - 23 14 65

Jag sålde inte riktigt alla sakerna som jag hade med mig till marknaden ;-) Det som inte blev sålt kommer snart ut här på sidan, info och bilder, i precis lagom tid för att shoppa julklappar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar