söndag 28 mars 2010

She's back...

Ni hade väl inte gett upp hoppet :-)? Det hoppas jag verkligen inte! Livet blir bara inte alltid som man tänkt sig men nu är mitt i alla fall på väg tillbaka till rätt spår igen ;-)

Produktionen av väskor och tygkorgar har gått på högvarv de senaste veckorna för i Påskhelgen kommer jag nämligen att vara på Övedskloster med mina saker! De har en utställning där som heter Påsk på slottet , 2 - 4 april. Jag kommer själv att vara där på fredagen och söndagen, på lördagen tar Åsa och Johanna, som står för cafeet, hand om mina väskor. Har ni vägarna förbi i Påskhelgen så kom gärna in och titta, njut av parken, utställningarna och en god fika!

När påskfirandet sedan är över så kommer nästa nyhet :-). Då kommer en del av mitt sortiment att finnas hos Klaras
Nygatan 6 i Svedala! Klaras är en nyöppnad liten butik i Svedala där Klara Desser säljer sina kända kokböcker, en del smakrika tillbehör till matlagning och ätande ;-) och så en hel massa saker som är resultat av Klaras kreativitet, smycken, bokmärken, speglar, kuddar och mycket annat! Butiken är öppen torsdag och fredag eftermiddag samt lördag förmiddag, kolla länken tilll webshoppen ovan för de exakta öppettiderna.

Här är några interiör bilder från butiken som Klara har tagit och två länkar till hennes blogg där hon berättar mer om butiken, Klaras blogg 12 mars och Klaras blogg 14 mars.



Här kommer också lite bilder på mina nyproducerade saker, väskor och tygkorgar i olika storlekar men allihopa i väldigt vår/sommar inspirerade tyger!



Stora bagar


Små bagar


Axelremsväskor med lock, tänkta att bära diagonalt över kroppen


Tygkorgar i olika storlekar

Hoppas att ni ser något som är intressant nog för att besöka mig på Övedskloster i Påskhelgen eller Klaras butik efter det! Givetvis kommer det även att finnas saker till salu här på sidan och det går alltid att kontakta mig via mail sales@bubblandesign.com om det är något man är intresserad av :-)

2 kommentarer:

  1. wow! Vilka fina väskor! Tänk om man hade meeeer tid!!

    SvaraRadera
  2. Tackar :-) Det är mycket avkoppling för mig också, så att jag orkar med allt det där andra som är tråkigt... ;-)

    SvaraRadera