onsdag 26 augusti 2009

Dax för andra färger?

Jag vill väl inte säga att det är höst ännu... men man måste i alla fall erkänna att det är sensommar nu :-) Kanske är det dags för att byta till en annan färgskala, inte riktigt lika lysande som sommarens, men visst är det forfarande färg som gör oss glada!

Här kommer två bagar, en var av mina modeller. Mått och pris står under bilderna och givetvis har bagarna kraftig förstärkning invändigt så att de blir stadiga och tål att användas :-) Vill du köpa något så hör du som vanligt av dig till mig, mailadress finns under "Min profil" ute till höger.

Och nu är det bara en bag kvar :-))




Orange sensommarblomma, längd = 35 cm, höjd = 27 cm, höjd
med handtag = 51 cm och bredd 12 cm
Pris 325 kr



2 kommentarer:

  1. Jag vill köpa den brun grön turkosa här ovan......den e min......
    Karen ville ha en med rött som du gjort innan.

    SvaraRadera
  2. :-) Det var värst vad den blev populär... Kul, kul! Detta ex är redan sålt, men jag tror jag har tyg till en till dig också :-))

    Ville Karen ha en som din fast med rött och rött? Inte rött och svart som vi också pratade om?

    SvaraRadera