söndag 24 januari 2010

Nya modeller

Insåg precis att det var ett tag sedan sist :-) Får väl skylla på helgerna och dess efterverkningar... Nu är det hur som helst dags med en uppdatering, denna gången med förhandsvisning av två nya modeller!

Den ena modellen är en klassisk bag men i litet format, på en av bilderna nedan så syns den vid sidan om min vanliga modell. Den andra modellen är en med lock och lång axelrem. Längden på remmen är så att man skall kunna ha den diagonalt över kroppen, det är ganska många som har frågat efter det. Vill man bara ha den på axeln kan man slå en knut på remmen för att korta ner den något om man tycker att den då är för lång.

Jag har gjort några väskor av varje modell men eftersom jag själv skall ha homeparty den 25:e och sen skall iväg med väskorna på ett annat homeparty den 27:e så väntar jag lite med att lägga ut mått och pris här på sidan. Jag har gjort några nya tygkorgar också så förvänta er en uppdatering av sidan i slutet av nästa vecka :-)

Ytterligare en spännande nyhet är att mina saker eventuellt kommer att säljas i en affär, denna gången mer på hemmaplan. Mer info kommer... :-)

Du når mig som vanligt på sales@bubblandesign.com om du hittat något du är intresserad av att köpa. Det går givetvis också bra att höra av sig om man hittar en modell man gillar men kanske har annat önskemål när det gäller färg/tyg.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar